دانلود رایگان - MAX3

دانلود رایگان - MAX3

بر روی تبلیغات سایت کلبک نمایید شاید چندر غاز پول هم گیر ما بیاد ...
دانلود رایگان - MAX3

دانلود رایگان - MAX3

بر روی تبلیغات سایت کلبک نمایید شاید چندر غاز پول هم گیر ما بیاد ...

پیغام های پنهان در فیسبوک که هیچ وقت آنها را ندیده اید

فیسبوک در ماه فوریه ویژگی جدیدی را به فیس بوک اضافه کرد. با توجه به این ویژگی، پیغام هایی که کاربران ناشناس برای اولین بار به شما ارسال می کنند، در قسمت جداگانه ای ذخیره می شود. احتمالا بسیاری از شما به این قسمت توجه نکرده و تعداد زیادی پیغام نخوانده دارید. با مطالعه ادامه مطلب از مکان این پیغام های پنهانی مطلع شوید.

هرگاه در فیسبوک یکی از کاربرانی که در لیست دوستانتان هستند، به شما پیغامی ارسال کند، یک ایمیل بابت آن دریافت خواهید کرد. در حالیکه به ازای پیغام های پنهانی هیچ ایمیلی دریافت نمی کنید و این یکی از دلایلی است که هیچ گاه از پیغام های پنهانی فیسبوک خود مطلع نمی شوید.

آمار و ارقام نیز نشان می دهند که افراد کمی از پوشه Other مطلع بوده و پیغام های موجود در آن را چک می کنند. اما ممکن است در میان این پیغام های پنهانی و غیرضروری پیغام های زیادی را مشاهده کنید که ممکن است روزی منتظر آنها بوده اید و یا برایتان جذاب هستند.

برای مشاهده پوشه پیغام های پنهانی، ابتدا از ستون سمت چپ صفحه Home فیس بوک خود، وارد پوشه Messages شوید و سپس گزینه Other را انتخاب کنید. مشاهده می کنید که ممکن است تعداد زیادی پیغام نخوانده داشته باشید.

other-messages-facebook

زمانی که من این پوشه را باز کردم با تعداد زیاد پیغام نخوانده و چند پیغام غیر ضروری و Spam روبرو شدم.

اگر شما هم در میان پیغام های پنهانی به چند مورد مهم برخورد کردید می توانید آنها را به پوشه پیغام های معمولی منتقل کنید. برای انجام این کار تنها کافی است بر روی پیغام مورد نظر کلیک کنید تا باز شوند و سپس دکمه Action را کلیک کرده و گزینه Move To Massages را انتخاب کنید.

move-to-messages

بعد از مشاهده این مقاله، اگر پیغام نخوانده ای داشتید در قسمت نظرات تعداد آن را به ما اعلام کنید. برای مطلع کردن سایر دوستانتان از این پوشه پنهانی می توانید با کلیک بر روی دکمه فیسبوک که در پایین مقاله تعبیه شده، این خبر را در صفحه فیسبوک خود به اشتراک بگذارید.

منبع: Techie-Buzz

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد