دانلود رایگان - MAX3

دانلود رایگان - MAX3

بر روی تبلیغات سایت کلبک نمایید شاید چندر غاز پول هم گیر ما بیاد ...
دانلود رایگان - MAX3

دانلود رایگان - MAX3

بر روی تبلیغات سایت کلبک نمایید شاید چندر غاز پول هم گیر ما بیاد ...

جستجو و تسک منیجر در ویندوز 8 ساده تر می شود

مایکروسافت اعلام کرد که در سیستم جدید جستجوی ویندوز 8 کاربر می تواند بدون باز کردن باکس جستجو و زمانی که در صفحه اصلی قرار دارند تنها با تایپ کردن عبارت مورد نظر، جستجو را آغاز کند. سیستم عامل آینده مایکروسافت که انتظار می رود در نیمه دوم سال 2012 منتشر شود دارای قابلیت جدید دیگری به نام Charm است. Task Manager ویندوز 8 نیز دچار تغییرات عمده ای شده است که در ادامه جرئیات آن را مشاهده خواهید کرد.

Windows 8 New Search

قابلیت Charm به کاربر امکان جستجو در نرم افزارها، برنامه ها، تنظیمات و اسناد و فایل های دیگر را به صورت مجزا می دهد. مایکروسافت اعلام کرده که سیستم جستجوی ویندوز 8 ساده تر از همیشه است. البته کاربر نمی تواند هر آنچه را که می خواهد از طریق صفحه اصلی (Start Screen) جستجو کند. اگر قصد جستجو در نامه های خود را داشته باشید می بایست به صندوق نامه های خود مراجعه کنید چون سیستم جستجوی ویندوز 8 در نامه های الکترونیکی و تماس ها جستجو نمی کند. مایکروسافت اعلام کرده که کمتر از 0.05% از جستجو ها در ویندوز برای یافتن محتوا در نامه ها بوده است.

مایکروسافت علاوه بر تغییر در سیستم جستجو Task Manager را نیز تغییر داده است تا کار کردن با آن راحت شده و کاربر به سادگی بتواند نرم افزارهای در حال اجرا را بررسی کند و اطلاعات مربوط به مصرف منابع سخت افزاری را به راحتی دریافت کند.

taskmanager_windows 8

در نسخه جدید Task Manager تمام برنامه های در حال اجرا لیست می شوند اگر برروی تب جزئیات کلیک کنید می توانید میزان استفاده از حافظه، پردازنده و حتی پهنای باندی که هر نرم افزار استفاده می کند را مشاهده کنید. نرم افزارهایی که منابع سخت افزاری بیشتری را اشغال کرده اند با رنگ قرمز مشخص می شوند تا کاربر براحتی بتواند نرم افزارهایی که باعث کند شدن سیستم شده اند را شناسایی کند.

منبع:Magazine Web User

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد