دانلود رایگان - MAX3

دانلود رایگان - MAX3

بر روی تبلیغات سایت کلبک نمایید شاید چندر غاز پول هم گیر ما بیاد ...
دانلود رایگان - MAX3

دانلود رایگان - MAX3

بر روی تبلیغات سایت کلبک نمایید شاید چندر غاز پول هم گیر ما بیاد ...

دانلود رایگان نرم افزار OpenWith Enhanced

زمانی که سیستم عامل ویندوز قادر به یافتن برنامه مناسب برای اجرای فایل های ناآشنا نیست، صفحه ای می گشاید که تنها حاوی لیستی از برنامه هایی است که ممکن است به کارتان بیایند، اما هیچ وقت قادر به ارائه پیشنهاد برنامه های نصب نشده در سیستم تان نیست. OpenWith Enhanced امکانات جذاب دیگری را به صفحه Open With ویندوز اضافه می کند.

یکی از مهمترین این قابلیت ها ارائه پیشنهاد برنامه های مناسب با جستجو خودکار در اینترنت می باشد. OpenWith Enhanced حتی می تواند به شما بگوید که کدامیک از برنامه ها می توانند بهتر فایل مربوطه را بگشایند. از این گذشته شما را به صفحه دریافت آن برنامه ها نیز هدایت می کند. تازه، می توانید بخش Open With در راست کلیک تان را نیز مرتب کرده و برنامه های دلخواه را در آن جای دهید.


حجم فایل :412.91 کیلوبایت

رمز فایل فشرده :www.max3.tk

دانلـــــــــــود

نظرات 2 + ارسال نظر
site01 جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:02 ب.ظ http://www.site01.civ.ir

20651851گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site01.civ.ir

رضا جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:08 ب.ظ http://bankberuz.blogfa.com

سلام.
اگر حاضر به تبادل لینک با من هستی من رو با نام بانک بروز لینک کن و به وبلاگ من بیا و در قسمت نظرات مشخصات وبت رو تایپ کن تا منم لینکت کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد