دانلود رایگان - MAX3

دانلود رایگان - MAX3

بر روی تبلیغات سایت کلبک نمایید شاید چندر غاز پول هم گیر ما بیاد ...
دانلود رایگان - MAX3

دانلود رایگان - MAX3

بر روی تبلیغات سایت کلبک نمایید شاید چندر غاز پول هم گیر ما بیاد ...

نسخه جدید و نهایی مرورگر اینترنتی سریع و قدرتمند Opera 11.61 Fin

Opera سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد. 

ادامه مطلب ...

معرفی سایت های جالب

در این بخش می خواهیم شما را با چند سایت جالب و سر گرم کننده آشنا کنیم 

جهت مشاهده سایتهای جالب و توضیحات انها به ادامه مطلب بروید ...

ادامه مطلب ...

زندگی نامه استیو جابز به زبان فارسی

استیوجابز در میان مدیران عصر ما تبدیل به یک اسطوره شد که دنیای فناوری را تکان داد. زندگی و تفکر متفاوتش از او مردی ساخت که نام او را تبدیل به یک نماد ساخته است.  اما می دانید که او در طول حیات و مدیریتش علاقه ای به عمومی کردن زندگی شخصی خود نداشت و به همین خاطر میلیون ها نفر مشتاق بودند با داستان زندگی این نابغه تکنولوژی آشنا شوند.  تا پیش از انتشار این کتاب، هیچ منبع مکتوب مورد تایید دیگری از زندگی او وجود نداشت، و این تنها کتابی است که با رضایت استیو جابز و بر اساس بیش از ۴۰ مصاحبه طولانی با خود او، طی ۲ سال نوشته شده است. در کنار آن برای جمع آوری اطلاعات با بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای خانواده، دوستان، همکاران و رقیبان استیوجابز گفتگو شده است. 

دانلود در ادامه مطلب....

ادامه مطلب ...

دانلود Uc Browser v8.0 مرورگر اینترنتی قدرتمند گوشی های موبایل

مرورگر اینترنتی UC Browser یک نرم افزار مفید و پر قدرت برای تمامی گوشی های موبایل که از پلتفورم های زیر پشتیبانی میکنند می باشد که به تازگی در میان مرورگرهای همراه گوشی، برای خود جایی پیدا کرده است و طرفداران زیادی دارد.

Java

Symbian

Android

iPhone

Blackberry

Windows Mobile

ویژگی های نسخه 8.0 نرم افزار Uc Browser :

افزایش سرعت دانلود

- امکان ثبت نام در شبکه UC

مدیریت بروی Bookmark ها

- پشتیبانی از کلید های page up و down

- افزایش میزان فضای Clipboard

و...

در نسخه جدید مرورگر قابلیت های زیادی اضافه شده است که یکی از مهم ترین آنها افزایش سرعت دانلود فایل می باشد که به نسبت به نسخه قبلی تغییر زیادی کرده است. این نرم افزار را میتوانید با مراجعه به لینک زیر و انتخاب پلتفورم گوشی  و مدل گوشی خود آن را دانلود کنید .


لینک دانلود از سایت UC Web Browser

نرم افزار xilisoft video converter ultimate6

 Xilisoft Video Converter یک  نرم افزار تبدیل کننده قدرتمندی است که قابلیت تبدیل فرمت های محبوب را  به یکدیگر دارد . این  برنامه قابلیت تبدیل فرمت AVI to MPEG, WMV to AVI,  WMV to MPEG or H.264/AVC  video دارد .  همچنین قابلیت تبدیل فایل های AVI به iPod دارا می باشد .
به جرأت می  توان گفت که برنامه ی دیگر به  مانند Xilisoft  Video Converter  وجود ندارد تا  قابلیت تبدیل فرمت های AVI,  MPEG, WMV, DivX, MP4,  H.264/MPEG-4 AVC, RM, MOV, XviD,    ۳GP, FLV, VOB  , DATداشته باشد .
نکته  قابل توجه این است که این نرم افزار  توانایی تبدیل فایل های صوتی محبوبی  مانند ؛ MP2, MP3, WMA, WAV, RA, M4A,  AAC, AC3, OGG, etc را به یکدیگر  دارد .

دانلود در ادامه مطلب ...


ادامه مطلب ...

عرضه نسخه نهایی و پایدار فایرفاکس ۱۰ / دانلود کنید!

فقط چند ماه از زمانی که موزیلا اعلام کرده بود فایرفاکس دوره انتشار سریعتری را طی خواهد کرد، گذشته و از آن زمان این مرورگر از نسخه ۴ به نسخه ۱۰ رسیده است. و فکر کنم با این روند تا سال ۲۰۲۰ شاهد نسخه فایرفاکس ۱۰۰ باشیم!

حالا جدیدترین نسخه منتشر شده فایرفاکس، تغییراتی را به همراه دارد که تنها می‌توانید از یک سیکل به‌روزرسانی شش هفته‌ای انتظار داشته باشید. این تغییرات شامل بهبود مدیریت افزونه‌ها، یک دکمه فوروارد که تا زمانی که کاربرد نداشته باشد پنهان می‌شود، گنجانده شدن رابط سطح کاربری برای برنامه‌های وب تمام صفحه و Anti-Alising (وضوح تصویری) برای WebGL است. در ادامه مطلب میتوانید دانلود کنید.


ادامه مطلب ...

نوکیا همچنان در صدر فروشندگان گوشی تلفن همراه در سال 2011

با وجودی که میزان فروش گوشی های تلفن همراه در سال گذشته میلادی به مرز 1.6 میلیارد دستگاه رسیده است و علی رغم اوضاع بد اقتصادی در اغلب کشورهای دنیا، شرکت نوکیا توانسته همچنان از رقبای سرسخت خویش پیشی گرفته و صدرنشینی خود را در جدول پرفروش ترین ها حفظ نماید. در ادامه جزئیات جالب مربوط به فروش شرکت های نوکیا، سامسونگ، اپل و برند های دیگر را مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب ...