دانلود رایگان - MAX3

دانلود رایگان - MAX3

بر روی تبلیغات سایت کلبک نمایید شاید چندر غاز پول هم گیر ما بیاد ...
دانلود رایگان - MAX3

دانلود رایگان - MAX3

بر روی تبلیغات سایت کلبک نمایید شاید چندر غاز پول هم گیر ما بیاد ...

دانلود مسنجر محبوب ای روز ها WhatsApp -اندروید

مسنجر WhatsApp اپلیکیشنی رایگان است که با استفاده بستر اینترنت می توانید با دوستان خود که این نرم افزار را دارند به طور رایگان پیام ،عکس،ویدیو و ... ارسال نماییدو برنامه به طور کامل رایگان بوده و هیچ هزینه اضافی برای سرویس های بیشتر در بر ندارد.

 
ادامه مطلب ...

دانلود اپلیکیشن اینستاگرام شبکه اجتماعی محبوب این روز ها - Instagram Android

 اینستاگرام یک شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود میدهد که عکسها و ویدئوهای خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند .

اینستاگرام بوسیله "کوین سیستروم" و "مایک کریگر" خلق و در اکتبر ۲۰۱۰ راه اندازی شد. سرویس به سرعت محبوبیت کسب کرد و به بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر تا آوریل ۲۰۱۲ و ۳۰۰ میلیون کاربر تا دسامبر ۲۰۱۴ رسید که فیس بوک در آوریل ۲۰۱۲، اینستاگرم را به مبلغ یک میلیارد دلار خریداری نمود .

 

ادامه مطلب ...

دانلود اپلیکیشن شبکه اجتماعی محبوب گوگل با نام + Google نسخه اندروید

گوگل پلاس یک شبکه اجتماعی و یکی از سرویس ها محبوب گوگل در میان کاربران می باشد که به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید در یک محیط کاربری فوق العاده آسان برای کاربران موجود در حلقه ی خود و یا به صورت عمومی و ... مطالب خود را به اشتراک بگذارید و لذت ببرید. با داشتن برنامه ی +Google می توانید تمامی ویژگی هایی این شبکه اجتماعی محبوب را در قالب یک اپلیکیشن در دسترس داشته باشید و دیگر برای ورود به اکانت خود بی نیاز از مرورگرهای متعدد باشید.

  ادامه مطلب ...

برقراری تماس صوتی و تصویری رایگان با اپلیکیشن Tango - اندروید

تانگو اپلیکیشنی "رایگان"، و قدرتمند در زمینه ی تماس های صوتی و تصویری برای سیستم عامل"Android" می باشد و امکان برقراری "تماس رایگان" صوتی و تصویری با کیفیت عالی با هر نقطه از جهان را دارا میباشد .

  ادامه مطلب ...

آپلود و به اشتراک گذاری آسان فایل ها با اپلیکیشن Dropbox - اندروید

یکی از سرویس های ذخیره سازی ابری Dropbox است که امکان ذخیره سازی ۲ گیگابایت داده را در فضای مجازی فراهم می آورد.علاوه بر قابلیت آپلود فایل ها از طریق وب سایت و دسترسی به آن ها از مکان های مختلف، کاربران می توانند نرم افزار ویژه آن را بر روی کامپیوتر شخصی یا تلفن همراه نصب کرده و از طریق نرم افزار فایل ها را بر روی فضای شخصی قرار دهند. 

 

ادامه مطلب ...

دانلود مسنجر محبوب "مایکروسافت"Skype نسخه مخصوص android

Skype اپلیکیشن کاربردی در زمینه ی برقراری تماس های صوتی و تصویری از طریق اینترنت می باشد که دارای نسخه های مختلفی برای سیستم عامل های همچون آیفون و اندروید و... منتشر شده است مه تمامی تماس های تلفنی و ویدیویی بین کاربران اسکایپ  رایگان می باشد.

 

  ادامه مطلب ...

خواندن فید "خوراک" سایت ها با اپلیکیشن عالی gReader اندروید

gReader یک اپلیکیشن عالی در زمینه ی خواندن فید سایت ها و وبلاگ ها مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد این اپ توسط گروه برنامه نویسی noinnion توسعه و طراحی داده شده است. با استفاده از این برنامه می توانید در سریع ترین زمان ممکن و کم ترین هزینه RSS سایت های دلخواه و مورد علاقه ی خودتان را بارگزاری نمایید. 

  ادامه مطلب ...