دانلود رایگان - MAX3

دانلود رایگان - MAX3

بر روی تبلیغات سایت کلبک نمایید شاید چندر غاز پول هم گیر ما بیاد ...
دانلود رایگان - MAX3

دانلود رایگان - MAX3

بر روی تبلیغات سایت کلبک نمایید شاید چندر غاز پول هم گیر ما بیاد ...

تصویر و اطلاعات درز کرده از گوشی جدید HTC Radiant

    Windows Phone 7.5

هرچه به نمایشگاه CES 2012 نزدیکتر می شویم اخبار درز کرده به اینترنت از محصولات مختلف بیشتر می شود. این بار نیز تصویری از گوشی جدید ویندوزی HTC به نام HTC Radiant به اینترنت درز کرده است. در ادامه اطلاعات کامل تری در مورد این گوشی مشاهده می کنید.

ادامه مطلب ...

افتتاح سایت گوگل موزیک

در تازه ترین رویداد جهان موسیقی، شرکت گوگل در رقابت با فروشگاه موسیقی آی-تون شرکت اپل، سایت گوگل-موزیک را افتتاح کرد.گوگل-موزیک به کاربران اجازه می دهد بطور رایگان ۲۰ هزار ترانه را ذخیره کنند و از نقاط مختلف به موسیقی خود دسترسی داشته باشند.

ادامه مطلب ...

رایت بیش از ۷۰۰ مگابایت بر روی یک cd

شاید برایتان پیش اومده باشه که مثلا یه برنامه دارید که حجمش از ۷۰۰ مگابایت بیشتر باشه و می خواهید اونو رایت کنید در این مواقع می بایست اون برنامه رو فشرده کنید که البته شاید باز هم اون برنامه تو سی دی جا نشه..با این ترفند می تونید بر روی سی دی های معمولی حتی تا ۱ گیگا بایت اطلاعات ذخیره کنید

ادامه مطلب ...

با انواع DVD آشنا شوید

از سال ۱۹۹۶ که دیسکهای ذخیره اطلاعات با فرمتی به نام DVD وارد بازار شدند ، تاکنون پسوند های متعددی بر این فرمت اضافه شده که از جمله آنها می توان به پسوندهای -R,+R,-RW,+RW,+R DLاشاره کرد.
در واقع افزوده شدن این پسوند ها از زمانی آغاز شد که دیسکهای دی وی دی با قابلیت رایت کردن وارد بازار شدند.
متاسفانه بر خلاف سی دی ها ، استانداردهای متفاوتی برای ساخت یک دیسک دی وی دی وجود دارد و گوناگونی این استانداردها تا حدودی باعث سر درگمی مشتریان برای خرید دستگاهی مناسب می شود. این هفته می خواهیم این پسوند های متفاوت را برای شما رمز گشایی کنیم. ادامه مطلب ...

تغییر پسورد ویندوز در صورت فراموشی

این ترفند یادتون میده چه جوری پسورد ویندوز xp رو از راهی کاملا قانونی!! رد کنید.این راه دیگه مثل راههای قبلی نیست که بخوای بری سر سیستم یه بنده خدا و به سیستم اون نفوذ کنی بلکه میخوام یادتون بدم که اگه یه وقت کلمه عبور account خودتون یادتون رفت چه کار کنید البته به وسیله یک فلاپی دیسک ناقابل!!!!

با این کار موقعی که برای یک user account در ویندوز xp پسورد میذارید میتونید یک فلاپی دیسک پشتیبان برای مواقع ضروری تهیه کنید.که اگر زمانی پسوردتون یادتون رفت به وسیله اون فلاپی وارد سیستم بشید.

ادامه مطلب ...

جستجو و تسک منیجر در ویندوز 8 ساده تر می شود

مایکروسافت اعلام کرد که در سیستم جدید جستجوی ویندوز 8 کاربر می تواند بدون باز کردن باکس جستجو و زمانی که در صفحه اصلی قرار دارند تنها با تایپ کردن عبارت مورد نظر، جستجو را آغاز کند. سیستم عامل آینده مایکروسافت که انتظار می رود در نیمه دوم سال 2012 منتشر شود دارای قابلیت جدید دیگری به نام Charm است. Task Manager ویندوز 8 نیز دچار تغییرات عمده ای شده است که در ادامه جرئیات آن را مشاهده خواهید کرد.

Windows 8 New Search

ادامه مطلب ...

مسنجر فیس بوک برای ویندوز ارائه شد

نرم افزار رسمی فیس بوک برای ویندوز 7 ارائه شد. با این نرم افزار می توانید با دوستان خود در این شبکه اجتماعی چت کنید، Notification ها را دریافت نمایید و فید وقایع مرتبط با دوستان خود را مشاهده کنید. در ادامه توضیحات بیشتر بعلاوه لینک دانلود نرم افزار را مشاهده خواهید کرد.

ادامه مطلب ...