دانلود رایگان - MAX3

دانلود رایگان - MAX3

بر روی تبلیغات سایت کلبک نمایید شاید چندر غاز پول هم گیر ما بیاد ...
دانلود رایگان - MAX3

دانلود رایگان - MAX3

بر روی تبلیغات سایت کلبک نمایید شاید چندر غاز پول هم گیر ما بیاد ...

دانلود مرورگر قدرتمند iBrowser - نسخه جاوا - سیمبیان و اندروید

این بار برای شما کاربران عزیز Max3 جدیدترین نسخه های ( جاوا - سیمبیان و اندروید) مرورگر سریع و قدرمند iBrowser  آماده دانلود کرده ایم. این برنامه قدرتمند قادر است تا با سرعت بسیار بالا صفحات اینترنتی را برای شما بارگذاری کند و به جرات می توان گفت یکی از قابلیت های بسیار مهم این مرورگر استفاده از تکنولوژی فشرده سازی است که سبب می شود مصرف GPRS شما کاهش یافته و در مقابل سرهت بارگذاری صفحات افزایش یابد.یکی از قابلیت های کلیدی این برنامه امکان لود شدن سریع فیس بوک و یویتوب است و شما را قادر می سازد تا در سریعترین زمان ممکن به این سایت ها و محتویات آنها دسترسی داشته باشید. 

توضیحات بیشتر ودانلود در ادامه مطلب ...


ادامه مطلب ...

دانلود رایگان جدیدترین نسخه مرورگر گوگل کروم - 21.0.1180.79

مرورگر محبوب و حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. گوگل کروم در ابتدای عرضه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب ...


ادامه مطلب ...

دانلود بازی فوق العاده زیبا SuperMario برای موبایل – جاوا

مطمئنا شما نیز یکی از طرفداران پر و پا قرص بازی ماریو ( Super Mario ) یا همان قارچ خور هستید.  این بار برای شما کاربران عزیز Max3 بازی فوق العاده جذاب Super Mario  را به صورت جاوا و در سایز های ۳۲۰×۲۴۰ و ۲۲۰×۱۷۶ برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

این بازی بر روی گوشی های لمسی نیز قابل نصب و اجرا می باشد 

توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب ... 


ادامه مطلب ...

دانلود رایگان نرم افزار تبدیل رایانه به یک پیانو - A73 Piano Sta

پیانو به عنوان کامل‌ترین ساز در دنیا شناخته می‌شود و طرفداران زیادی در سرار جهان دارد ولی برای خرید مدل های حرفه ای آن باید قیمت های بالایی بپردازید، اما شما می توانید یک مدل حرفه ای را با نصب نرم افزار A73 Piano Station در اختیار داشته باشید. 
A73 Piano Station نرم افزاری است که کامپیوتر شما را به یک پیانوی مجازی تبدیل خواهد کرد به طوری که شما می توانید با فشردن کلید های صفحه کلید صدای پیانو را در بیاورید. این نرم افزار بسیار کم حجم و در عین حال کاملاً حرفه ای است. همچنین آهنگ های ساخته شده با این نرم افزار را می توانید با فرمت MP3 ذخیره کنید. 

توضیحات بیشتر ودانلود در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب ...